Oldal kiválasztása

Gyakran Ismételt Kérdések

Kíváncsi vagy a The Beercase kisüzemi sör szolgáltatására? Kisüzemi sör meglepetéscsomagot rendelnél, amit hónapról-hónapra szakértők állítanak össze a részedre? Kérdések merültek fel benned a kisüzemi sör rendelésről, a kiszállítás idejéről, vagy éppen annak mikéntjéről? Itt a legfontosabb kérdéseidre bizonyosan megtalálod a választ!

Mikor kapom meg az első dobozomat és az azt követőket?

A dobozt a megrendelés megerősítése után minden hónap 15-én kerülnek postázásra. Sajnáljuk, de az elmúlt hónapok dobozaiból már nem tudunk küldeni.

Időközben megváltoztathatom a szállítási címemet?

Természetesen! Csak lépj be a fiókodba vagy kattints a ‘Profilom’-ra, állítsd át a jelenlegi címedet az új címre, és a következő dobozodat már oda küldjük!

Havonta kell fizetnem vagy egyben az egészet?

Az előfizetés havonta 6 890 Forintba kerül, amit minden hónap 10. napján vonunk le a kártyádról.

Hogyan tudom lemondani az előfizetésemet?

Csak lépj be a fiókodba és kattints az ‘Előfizetés Lemondása’ gombra. Egy megerősítő emailt fogsz kapni róla, hogy sikeresen lemondtad az előfizetésedet. Amennyiben ez nem történik meg pár órán belül, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a support@thebeercase.hu címen, hogy segítsünk az előfizetésed lemondásában.

Tudom szüneteltetni az előfizetésemet?

Az előfizetést nem csak lemondani, de szüneteltetni is tudod, amennyiben 1-2 hónapig nem vennéd igénybe a szolgáltatást, a fiókodba lépve kattints az ‘Előfizetés Szüneteltetése’ gombra. Így továbbra is a club tagja maradsz, viszont amíg szüneteltetve van az előfizetésed addig a kártyádat sem terheljük és csomagot sem küldünk. Ha újra aktívra állítod az előfizetésedet, akkor a korábbihoz megszokott módon küldjük is a csomagodat.